گردهمایی تولیدکنندگان بتن آماده و قطعات بتنی و صنایع وابسته

حضور گسترده فعالان صنعت بتن آماده

در تاریخ 1402/11/09، گردهمایی تولیدکنندگان بتن آماده و قطعات بتنی و صنایع وابسته با حضور جمع کثیری از فعالان این صنعت در هتل المپیک برگزار شد. این گردهمایی با حضور تولیدکنندگان بتن آماده از 30 استان کشور، روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و انجمن سیمان، مدیران کارخانجات تولید سیمان، پیشکسوتان صنعت بتن آماده، اساتید، متخصصین و مقامات کشوری و لشکری و همچنین تولیدکنندگان صنایع وابسته بتن آماده مانند ماشین آلات و افزودنی‌های بتن، به یک رویداد مهم در این صنعت تبدیل شد.


صحبت های مدیرعامل کپکو در گردهمایی تولیدکنندگان بتن آماده

در این گردهمایی آقای مهندس محمدرضا ایوبی مدیر عامل شرکت کپکو سخنانی با محوریت روان کننده های ویژه صنعت بتن آماده به سمع حضار رساندند. رزین های پلی کربوکسیلات با ساختار ویژه که قابلیت حفظ روانی بتن یا همان حفظ اسلامپ را در زمانهای بالا داشته باشند، آخرین دستاوردهای این صنعت می باشد که شرکت کپکو نیز طی یک سال گذشته توانسته است گستره خوبی از این محصولات را به بازار عرضه نماید.


پلی‌کربوکسیلات‌های ویژه بتن آماده

در بخش پایانی سخنرانی نیز ایشان، به موضوع پلی‌کربوکسیلات‌های ویژه بتن آماده اشاره کردند و ویژگیهایی که از این محصولات در این سخنان مطرح شد به شرح ذیل می باشند:

  1. توانایی ذخیره شدن بدون آب انداختگی
  2. تامین روانی بتن طی زمان حمل تا رسیدن به پروژه
  3. کسب مقاومت‌های اولیه بالاتر بتن
  4. امکان حفظ اسلامپ، قبل از گیرش بتن
  5. تولید بتن های با نسبت آب به سیمان کم در کارخانجات بتن آماده
  6. افزایش مقاومت و دوام بتن در صنعت بتن آماده

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*