آب‏ بند کننده حجمی بتن

آنچه که باید از آب بند کننده ها بدانیم این است که این افزودنی‏ های بتن باید نفوذپذیری بتن را تحت فشار  زیاد آب کاهش دهند. آب بند کننده های حجمی برای بتن ‏هایی با نسبت‏ آب به سیمان بالا کاربرد زیادی ندارد، بهترین نسبت آب به سیمان کمتر از 0.45 می ‏باشد. آب بند کننده ها انواع مختلفی دارند اعم از افزودنی های پلیمری، کریستال ساز‏ها و غیره. هر کدام از این نوع افزودنی‏ های بتن دارای مشخصات و ویژگی‏های خاص خود می‏ باشند. در بخش زیر می‏ توانید دیتاشیت هر یک از محصولات آب‏بند کننده های حجمی بتن تولیدی شرکت همگرایان تولید (کپکو) را دانلود نموده و مطالعه بفرمایید.

کاربرد آب‏ بند کننده حجمی بتن

این دسته از افزودنی ‏بتن برای المان‏ های بتنی که در معرض نفوذ آب قرار دارند مورد استفاده قرار می‏ گیرند. برخی از این کاربردها به شرح زیر می ‏باشند:
  • بتن‌هاي درجا و قطعات پیش‌ساخته
  • اندودهاي ماسه و سيمان
  • آب‏بندی بتن مخازن آب، استخرها، تصفیه‌خانه‌ها و سایر سازه‏های در تماس با آب

استاندارد آب ‏بند کننده بتن

محصولات آب‏ بند کننده‏ های بتن باید بر اساس الزامات عمومی استاندارد ملی ایران به شماره2930-1 و الزامات عملکردی جدول شماره 9 در استاندارد ملی ایران به شماره 2-2930 تولید شوند. ضمناً این افزودنی‏ ها باید با الزامات جدول 9 استاندارد EN 934-2 نیز تطابق داشته باشد. مهمترین آزمایشی که برای ارزیابی این افزودنی‏ ها مورد استفاده قرار می ‏گیرد، تست تعیین عمق نفوذ آب تحت فشار در بتن بر اساس استاندارد EN12390-8 می ‏باشد.

خرید و قیمت آب ‏بند کننده حجمی بتن

با توجه به تنوع محصولات آب‏بندکننده ‏های تولیدی شرکت همگرایان تولید (کپکو)، از جهت آب‏بندی و اثر بر روی مشخصات مکانیکی بتن و یا ملات و همچنین با توجه به شرایط داخلی بازار ایران قیمت‏ آب‏بند کننده بتن دارای نوسان می ‏باشند. کارشناسان  شرکت همگرایان تولید پاسخ گوی شما عزیزان می‏ باشند. برای خرید آب‏ بند کننده بتن و ملات می‏ توانید با شماره 02189331 تماس حاصل فرمایید.
دسته بندی